Tuesday, January 18, 2011

Who's the Cutie?!?

Emm, Hari ni aku macam biase je, takde ape2 yang best. Gaji tak masuk lagi, cek duit aku pulak ada spring 40 inci mase pegi bank. Haram.
Sebab aku pun dah macam jeruk mangge dah kat bilik aku ni, tangan pun dah gatal sangat nak menaip ni, so aku nak wat cikit entry laa. Bukan topik hot sgt pun, cume cikit punya ulasan laa pasal topig post daripada sorang member aku ni. Ermm, bunyik entry pun macam agak terserlah kemekongan si authornye tu, so aku dengan rasa tak malunya ingin mengupas mengulas cikit pasal entry nie. Tapi pasal Cute dan Cantik je. Ok let's get it started bak kata B.E.P. !





**********************************************************************************


"Apa tu? Tak penah dengar laa"

Hotak ko.

Ok, kalau korang dah baca post beliau tu, dia ade cakap; Most member2 lelaki dia akan pilih Cute daripada Cantik. Emm, biase lah tu kan kalau laki2 ni. Sape tak kenal makhluk cilake ni, always mencuci mata bha, aku pun slalu gitu tak, tak tipu. Sbb tu la lelaki akan vote "Cute", sbb dpat cuci mata.

Kalau bab Cantik, bagi lelaki mcm aku, hat yg tu bukan takat cuci mata, ngn hati2 buruk skali boleh dicuci. Kah3!

Tapi kan, kalau bab2 yg Cantik atau Cute tu, aku tak tau laa ape bezenye. What the hal?! Sama meh? Aku tak tau, jgn korang nak maki2 aku lak.
Tapi yang pasal warna mata, rambut, kulit tu korang jangan laa tanye aku. Aku ni bukannye doktor pun.


**********************************************************************************



Anyway, aku nak tanye korang laa, korang rase korg tergolong dalam bahagian yg mane? Cute atau Cantik?
Ha?! Tak tahu? Kalau tak tahu, korg try taip soalan ni kat www.Google.com :

                                Who is the cutest?

Then, korang klik "I'm Feeling Lucky". Haa, amacam? cuba pegang2 hidung korg tu. Agak2 berape inci dah kembang tu ye? Hehe. Ok. Chow!


note : [klik kalau nak bace post member aku tu]


p/s: aku suker pompuan yang ade tige ciri nie ; bertudung, berspek mata ngan kulit puteh. Berat gak taste aku nie kn... :p

3 comments:

Buah Cherrie said...

apsal lak? klu cantik x dpt cuci mata meh? ahhaha..

Zachary Joker said...

cantik boleh dicuci hati je. . .xD. .

Buah Cherrie said...

arr..hati?? ahaha..hati kotor ek..ahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...