Friday, February 4, 2011

kretif sangat ke aku ni??

Hari ni cuti. Ingatkan aku nak terperap je kat umah, memandangkan bukan selalu aku dapat cuti sejak tak sekolah ni. Bile dah tak skolah ni aku rase lagi sibuk daripada biase. Duh.

Masa aku tengah sibuk usha Oh!Tidak tu, aku terkesima untuk sebentar bila aku baca post yang pasal kekreatifan manusia yang terer gila sampai boleh membuat model motosikal menggunakan dua bijik lighter terpakai.
[link]

Orait!

Disebabkan rasa jelez yang melampau, aku pun buat keputusan untuk wat mende camtu, buatan aku sendiri. Homemade!

Ok.


**********************************************************************************


Tup-tap....


Prenng.....


Kriuk Krik....


Iklan...


**********************************************************************************





Akhirnya....

Tadaa! Siap dah akhirnya.




Ini lah hasil rekaan aku menggunakan dua bijik lighter terbuang. Good job!


Abaikan katil aku yang semak samun tu



Kemudian...


Aku tenung lama-lama kat bende ni....


Aku terjeda buat seketika.....




"Apesal la aku ni tungap sangat wat mende alah camni?"




Dem, wat malu kaum jantan je.







Aku pun sambung bermain permainan poker @ fesbuk.






*ape-ape pun, aku taknak buang bende tu. Baik buat hall of fame kat rumah aku je. I mean, Hall of SHAME!

1 comment:

Ana Fazal said...

hahahahahah pandai sedar sdiri juga ko arh zarul hahhhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...